Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg under juli 2010

Av linn - 26 juli 2010 09:54


Godmorgon! Saknat mej?


Har ju gjort lite saker i sommar iallafall mer än att jobba ;)


Det har blivit bad och bus med Mia Matte och barnen,+ Linda m respektive och barn,legat och gassat på berga stranden, mysigt mysigt fått lite färg på sig.


Det har varit tjejkväll med Mia, Mickan, Erica, Jeanette & Linda, åt gott och drack gott sedan blev det singstar,surr och massa trevligt..


Ja en massa mys och bus har det varit <3


Ja just ja IGÅR höll jag på att glömma o berätta om...

Jag och Mickan <3 var och såg på Eclipse mysigt mysigt, Gratis bio m trevligt sällskap DET kan man bara inte tacka nej till ;)


Idag händer det nåt roligt också LÄNGTAR!!! Men det berättar jag om en annan gång ;) Mahaa!!!


Av linn - 3 juli 2010 13:57

"Alone in the dark"



Tänkte ta och uppdatera lite..


Jobbade midsommar helgen utom själva midsommar för då var jag ledig, gick hem och sov 1 timme hos mamma efter nattpasset sen for jag och Petter hem till mej och Micke, lagade middag som bestod av: Kött,potatis kroketter och pepparsås,sen tog vi det bara lugnt en stund, på kvällen gick jag bort till Mia Matte och barnen, umgicks med dem,Linda hennes man och dotter sjöng singstar och hade väldigt trevligt, sen gick jag hem runt 21 tiden skulle ju upp innan 6 på lördag morgonen så..Ja som sagt så jobbade jag ju resten utav helgen.


Sen har det hunnits med bus och lek i lekparken med mia, matte och felicia, fika, surra ja en massa ;p...Och jaa sen mest jobbat haha


Var på Birsta igår med älsklingen efter jag slutat jobbet köpte nåra klädesplagg och lite små tjoffs..Bilder kommer sen


Nu väntar jag på att Mia ska höra av sig sen blir det mys i the lekpark haha





Ovido - Quiz & Flashcards