Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg under oktober 2011

Av linn - 9 oktober 2011 10:20



*Kärlek, lycka, magi,Bara för att det är vi*


Ja då var det söndag igen då, idag kommer vårand underbara dotter hem och förstå vad jag längtar! 


Ska försöka ta oss iväg och handla lite idag, vart vet jag inte än men det lär nog bli citygross. Sovit rätt bra inatt, konstigt bara att inte vakna utav Aimee men idag kommer hon hem!!.

 

Ska försöka börja rensa lite idag också, man samlar på sig en massa skit under åren har jag märkt ;) Men det är  bara att kasta kasta kasta! Man sparar så mycket onödigt bara för att man tänker "Det kan ju vara bra att spara, man kan ju kunna komma att behöva det" Eller hur?! man använder aldrig sakerna utan istället så ligger det och skräpar i källaren eller i skåp och lådor, nej måste kasta bort en hel del, i nya lägenheten finns det inte så jättemycket ställen att gömma all skit i heller.

 

Nu har jag inte så mycket mer att skriva så jag säger tack för mig för den här gången!


Så liten hon var här <3

  

 

 

 

Av linn - 9 oktober 2011 00:40


*Kom till mig jag ska värma dig, kom till mig jag ska älska dig*



Det börjar bli kallt ute nu, vintern närmar sig med stormsteg och det har knappt varit någon sommar.


Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev, och det var ju ett bra tag sedan.


Förra helgen var jag och micke barnvakt åt mia och matte när dem for iväg i 5 dagar. Fredag förra veckan tills nu i tisdags var vi hemma hos dem med Felicia och Mikaela,bus och skratt och tjurigheter ;) Mysigt var det, så underbara barn det där!. Fick jättefina presenter när Mia och matte kom hem (Bilder kommer senare) Aimee fick en superfin klänning med Mimmi på ifrån Disney butiken, Jag fick en jättefin tröjja, tunika ett armband och en D&G plånbok, Micke fick en parfym som luktar super gott. TACK så mycket för allt vi blev superglada.! <3


Vi har ju länge nu sökt lägenhet och nu har vi ÄNTLIGEN fått tag på en, det är en 3a med stor uteplats och lekpark alldeles mittemot, superfin lägenhet som är renoverad. Så vi kommer bo i Johannedal framöver och det kommer bli superbra där, längtar väldans mycket tills det är dags att flytta. Trivs verkligen inte bra här, man är mest deppig...Men äntligen ska vi få komma härifrån och Aimee kommer att få eget rum :D


I helgen är Aimee hos mormor och morfar hon kommer hem imorrn och då blir det pusskalas kan jag lova! Jag och Micke firade 4 år tillsammans igår 7/10 och det blev en spontan utgång..Roligt hade vi :) Idag har det mest blivit slappande, mickes föräldrar kom förbi ett tag, kaffe och surr!! Alltid lika kul när dem kommer :) världens snällaste svärföräldrar, völdigt glad över er hihi så lätta att prata och umgås med, man kan vara sig själv och inte tillgjord ;)


Nu ska jag nanna kudden så man vaknar pigg imorrn.!



 

 



Ovido - Quiz & Flashcards