Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg under juni 2010

Av linn - 22 juni 2010 14:02

Ja var ett tag sedan jag skrev nu, så jag tänkte kladda ner några rader ;)


Vet inte ens vart man ska börja men vi börjar med förra veckan, blev ju ledig på fredagen förra veckan i 12 dagar, ja som ni såg i förra inläggen var vi ju ut på lördagen jag och Micke, sen på söndagen så var han ju sjuk (förkyld) stackarn..


Dem ringde från jobbet nån dag under förra veckan (kommer inte ihåg vilken tihi) och frågade om jag inte ville jobba 3 nätter extra, självklart ville jag ju det..Men så kvällen innan började jag känna mej hängig (så typiskt) självklart blev jag också förkyld, klarade 1 natt av dem 3 men sak samma hoppas jag inte smittat nån, men det verkar inte så iallafall Peppar Peppar.


Men innan jag blev sjuk hanns det ju med go fika hemma hos Mia och barnen mmm Mias goda muffins och kaffe på det så klart, massa surr och bus och härligheter..


En av kvällarna spelade jag Mikaela och Petter Den försvunna diamanten och Geni, då Mia och Matte for iväg en sväng..Det var så mysigt att sitta där och spela och ha roligt med lillebror och en av mina favvo tjejer <3


Har även haft besök av Lisen :) Hon kom hit i söndags och åt middag med oss,kanske inte var den roligaste dan o komma på då jag och kärleken inte var på det bästa humöret på varann ;) Men man kan inte vara vänner jämt, även om det kanske inte ska vara krig när man har folk hemma hos sig men vad gör man?!


Ja men mysigt var det ju iallafall emellanåt haha --<-@


Nä man kanske ska ta och slänga fram köttet från frysen, för idag blir det kött m pommes, pepparsås och grönsaker ( tror jag ;) )


Tack för mej ha en bra dag <3<3<3<3<3

Av linn - 13 juni 2010 18:26

Som ni vet ifrån det förra inlägget så började ju kvällen här med grillning, jag och micke började dricka runt 19 blev lite små lullig men inte allt för påverkad bara lite. Vid 21.30 gick vi bort till centrum för att ta ut pengar och köpa cigg till mej på Hempa, där träffade vi på Cattis och hennes kompis, micke gick hem och hämtade sin plånbok jag gick in på hempa och köpte cigg Cattis undra om vi ville komma förbi hos henne så efter att jag varit upp till mia och lämna bankomat kortet till Petter och blev fotad (Mupp) hahaha <3 så mötte jag upp micke också drog vi bort till Cattis & co. Drack, surrade och hade väldigt trevligt :) Tog taxi ner till stan efter ett tag, jag och micke drog in på Memento för jag höll på o kissa i byxan haha, brudarna drog vidare nånannanstans ;p




Jag och <3 hade jätteskojj igår så det här kommer vi nog göra om, gud vad vi skrattade åt en del som dansade (gubbar) haha skit skojj, även att det kom fram en kille och typ "raggade" på Micke ahahahah, men det var kanske inte menat så bara vi som uppfattade fel ^^ Han betedde sig lite så iallafall..(la armen om micke och ville få med han upp på dansgolvet) Vi blev rätt så fulla och sedan vinglade vi hem från festyran i natten


Nu är pizzan här så jag ska avsluta detta haha, ha en bra söndag allihopa


Puss o kram <3

Av linn - 12 juni 2010 15:42

Det regnar, vart tog solen vägen?


Micke står i duschen Petter sitter i v-rummet vid datorn och själv sitter jag här i sovrummet,lyssnar på regnet som smattrar mot rutan härligt? Mjo det skulle kunna vara rätt mysigt om man ska sitta hemma,mysa och titta på film MEN ikväll ska jag och <3 ut för första gången bara vi 2 det kommer nog bli skojj för annars brukar vi kanske gå ut var för sig eller tillsammans fast med kompisar så ikväll blir det bara vi 2 haha.


Snart ska vi börja grilla på nya elgrillen vi köpte igår det ska bli så himla gott, älskar grillat hihi och det blir nog lika gott som med en vanlig grill, tror ni inte?! det tror iallafall jag.


Har inte så mkt mer att skriva just nu återkommer imorgon och berättar hur kvällen/natten gick haha...För det händer ganska ofta att vi börjar bråka när båda är på fullen ;) Håll tummarna för oss att vi får en lyckad utgång!!


Puss o kram gullebarn <3

Av linn - 11 juni 2010 23:56

Topp:149 kr Lindex

Strumpbyxor svarta:79,50 Lindex

Bh:99 kr Lindex

Leggings:99 kr Cubus

Foundation:229 kr Body shop

Foundation brush:139 kr Body shop

Fick med en peppermint foot lotion gratis eftersom jag hade handlat för typ 400 kr (värd 139 kr) Body shop

Hudlotion+bodyscrub:149 kr Apoteket

Kajal penna:40 kr Lindex

Köpte även en liten elgrill: 489 kr Media markt (orkade inte knäppa bild på den)


Hoppas eran dag varit bra, det har iallafall min varit trots trött kropp hehe


Kom hem från Mia m familj för en liten stund sedan Petter kom också dit (lillebror) vi såg film Hierro hette den handlar om en kvinna som tappar bort sin son på en färja den var rätt bra faktiskt :). Petter följde med mej hem efteråt för han hade ingen lust att ta nattbussen hem och jag förstår honom hehe.


Nej nu ska jag gå och kolla vad grabbarna har för sig, ska lägga mej om en stund så himla trött sov 2 timmar efter jobbet sen har det varit full rulle hela dan..


Ha en toppen fredag natt nu OCH till er alla som tagit/ska ta studenten GRATTIS till er =)


Puss o gonatt <3

Av linn - 11 juni 2010 13:45

Erika var nyss här med Ambra, lillpluffsan låg och sov, sötungen <3


Iallafall så berättade Erika att hon träffat en person på busstationen och han påstod att jag är död o.O haha, jag dog i en bilolycka för ett år sedan med mina föräldrar, tydligen. Det var ju iallafall betydligt mer än vad jag visste, för så vitt jag vet sitter jag här fullt levande haha. Jaa säger då det, det finns folk till allt ;)!


Snart bär det av till Birsta och shoppa upp dem få slantar jag har kvar, wohoo!


Lägger nog in bilder på shoppandet senare moaha...


Aja nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att jag överlever ;)


Puss o kram sörg mej ej <3

Av linn - 10 juni 2010 08:39

"The more happiness we bring to others, the happier we ourselves become"

Första nattpasset över, ska snart gå och lägga mej några timmar innan det är dags för andra och sista nattpasset.
Det blir ingen kryssning nu har vi kommit fram till, kom upp andra saker vi måste ta hand om först som kostar pengar så då har vi inte råd med nån kryssning, men det gör inte mig nåt vi får ju mysa i helgen iallafall hihi, vi bestämde att ta kryssning senare och lika bra bli det :).
Nej ska gå och dra täcket över huvet och hoppas på att kunna somna för det är ju rätt ljust ute ;) Ha en toppen dag godingar

I love you to death do us apart hahaha <3<3<3<3
Av linn - 9 juni 2010 17:05

"Laughter is the one true thing everyone will always need."


Ska: snart iväg och jobba natt 19.00-07.00


Hunnit: med en kopp kaffe i huset som gud glömde :O, varit lite småsur för imorsse hade jag inte fått nå pengar, men sen när jag kollade senare under dagen så hade dem kommit ooh mina kära slantar så nu på Fredag blir det Birsta med älsklingen wohoo längtar :).


Vi: har snackat lite om kryssning nu också och vi ska dra ner till rese tjoffsen på fredag o se om vi kan boka nåt (för fattar nada på nätet) haha. Såå hoppas hoppas nudå ;). Hahah kommer inte ha nåra pengar kvar efter allt man vill göra, men vi säger som arbetsförmedlingen - Det gäller att prioritera...


Men: just nu ska jag prioritera mej in i duschen så man inte missar bussen till jobbet, det skulle ju vara liite pinsamt och komma försent när man börjar kl 19 på kvällen haha.


Aja ha en toppen onsdag godingar

Av linn - 8 juni 2010 23:30

 "Superman is, after all, an alien in life form. He's simply the acceptable face of invading realities." - Clive Barker


Jag: är så himla sugen på att dra på en kryssning, bara för att komma iväg lite det skulle vara så skönt. Måste prata med Micke imorrn eftersom båda blir ju ledig nu till helgen haha, kanske man kan ta en "sista minuten resa" bara han och jag, det skulle vara välbehövt och mysigt...Jag menar vi kan ju, vi har ju inget som direkt håller oss tillbaka, jag menar barn och så + att båda är ledig nåra dagar snart men vi får ju se vad han tycker eftersom han är typ planerings kungen ;). Men jag brukar kunna locka iväg han hahaha...


Sen: till en annan sak, satt och kollade runt lite i olika bloggar för en stund sedan, märkt att det är många tjejer som håller på med dieter och så och jag kan bara säga så här: GO girls ni rock ;) Tänk om jag fann den orken och motivationen, fast man blir ju lite motiverad när man läser en dels bloggar plus att jag har en nära mig som har gått ner i vikt utan dieter o så utan med promenader jaa för inte använder du nån diet? :O isåfall ge mej hahaha...Men du har ju dagis och hundpromenader att gå till och jag är ju en så lat människa att det orkar inte jag, kliva upp på morgonen och gå ut alltså, men jag är ju inte tvungen iofs om jag inte ska jobba då för då måste jag ju iallafall gå till bussen hahah ;) Men som sagt så vill jag bara säga till er alla NI ÄR SÅ DUKTIGA, Klapp på axeln till er ---<-@


Nu ska jag förflytta mej från ensamheten i sovrummet till ensamheten i v-rummet för jaa Micke han är ju o jobbar ;)


Puss o gonatt <3


  OBS: bilden lånad från google

Ovido - Quiz & Flashcards