Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Snö och slask

Av linn - 9 december 2011 14:21



*All i do is for you*


Imorse då vi vaknade regnade det..Kul så här i december :/...Och nu nu snäar det och backen är alldeles slaskig, inte roligt att gå ut kan jag lova (jag har provat) det är kallt och det blåser, men ändå lite bättre nu än det var när karln kom hem, han såg ut som en snögubbe och jag blev mer en dränkt katt.


Aimee är piggare idag, ingen feber (Ta i trä) än så länge iallafall och det är skönt, hoppas den håller sig borta. Just nu sitter hon och leker på golvet och säger mammamammammaammma och pavavavava...(typ) haha.


Idag blir det litet julbord här så ska snart ta och rulla köttbullar,ta hand om trött unge först och främst som grinar för minsta lilla :).


Ha en mysig fredag allihopa <3


puss o kram // Linn





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn - 11 januari 2013 23:45


*Dancing in the dark* Ligger i soffan, tittar på tv och skriver här.  Igår var en rolig kväll, vi hade personalfest och idag har man mått som man förtjänat ;).Hade väldigt väldigt roligt och har inte skrattat så mycket på väldigt l...

Av linn - 8 januari 2013 19:36

    * Shit happens and life moves on*   Idag har vi varit på promenad jag och Aimee, sen sov hon lite mer än en timma. Då hon vaknade sprang hon till dörren och skrek tuuut (ut) Så vi tog och gick ut en stund så hon fick leka av sig. Sen gick...

Av linn - 7 januari 2013 15:21

    *I play in the middle*   En slapp dag har det varit hittills, vi vaknade runt 10.30! Upp och koka gröt, åt gröten och sedan gick vi ut och lekte jag åh Aimee.   Skallen bankar, fick väll för mkt sömn haha och lika trött för det är jag...

Av linn - 6 januari 2013 22:16

    *I am me, i cant be you*     Hela helgen har bestått av jobb, har varit så trött hela helgen, ett under att man orkat hålla ögonen öppna under passen.   Men ja trött, det är jag ju jämt och ständigt, finns ingen ork till nåt nästan,...

Av linn - 1 januari 2013 13:03

  *God ny fortsättning*     Så är året 2012 över och 2013 börjar sin vandring. Undrar vad det detta år har att erbjuda, en massa roligheter hoppas jag på, men vi i min familj börjar året med begravningar. Farmor begravs på torsdag, en...

Ovido - Quiz & Flashcards