Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg under augusti 2011

Av linn - 31 augusti 2011 15:41


*TO be OR not TO be*


Åskan är över och bullarna är färdiga


Bakat vaniljbullar idag, känner mej duktig, det enda som blev är att dem vart fula, men smakar ganska gott iallafall :) Senare ska jag baka Silviakaka hade jag tänkt fast med chokladglasyr istället.


Helgen var bra, blev ganska full i lördags och man mådde som man förtjäna på söndagen..Åkte till mamma och pappa där vi blev bjudna på middag, Aimee hade haft det jättebra där, men det visste jag ju att hon skulle. Jag somnade på soffan, mamma och micke åkte för att köpa en hörnsoffa som mamma och pappa skulle ha. Fin, tydligen så var käringa där lite knasig ;).


Förkylningen börjar sakta men säkert vandra bort.


Var bort till Mia igårkväll en sväng, mysigt :)


Nej nu ska jag fläska mej till sibylla för orkar verkligen inte laga mat idag.


Puss o kram


 

 


Av linn - 26 augusti 2011 20:08


*Let the rain wash away all the pain of yesterday*


Bara varit hemma och tagit det lugnt idag, lite piggare iallafall men hostan är inte rolig att hanskas med, som tur är så går det över.


Det blev marinerad potatis i ugnen, fläskfille och vitlöksås till middag, lite lyx ska man ha i den fattiga vardagen.


Imorrn åker jag och micke till Sandnäsets camping för att vara med på lyslördagen. Aimee ska vara hos mormor och morfar och jag kommer sakna henne till tusen, men vet ju att hon har det bra där, stackars liten är förkyld också men inte jättesjuk för isåfall hade jag inte farit.


Det känns så skönt o veta att man har folk omkring sig som man kan lita på till 100% Jag älskar er alla <3


Nu ska jag mysa med min snoris innan plockning, packning och nattning!!


Puss o kram på er godingar!!


   

Av linn - 25 augusti 2011 09:12


*Under himlen den blå, vi vandrar två och två*


Aimee ligger och kliar sig i munnen med stortån, smakar säkert mums.! Hon har fått sin första tand nu nere :) Eller ja början till den, en liten pigg som sticker upp, så sött


Tränade ett jympa baspass igår, mycket jobbigt men mycket skönt också!! Idag vaknade jag med ont i halsen, jättekul eller *NOT* Hoppas det inte blir värre bara, har jag inte tid eller ork till..


Hej hopp nu blir det lite frulle tror jag nog, kaffe o macka ;)


   

Av linn - 24 augusti 2011 10:33



*I wish i could fly*


Uff, idag är mamman trött trött trött!!...Nyss varit ute och träffat Michaela och hennes pojk :) Sitter här och funderar lite på saker och ting, hoppas allt ordnar sig snart.


Igår såg jag "Hur många lingon finns det i världen?" med Mia, Veronica och Lena. Ja så fick man gråta lite igår oh..haha känslig eller vadå?!


Ikväll blir det träning 19-20 Med Lou ;) skönt att ha kommit igång med träningen mer och mer!! Nog för att det är jobbigt innan man ska dit, men ack så skönt det är efteråt :)


Aimee får vara hos Mia m familj ikväll några timmar, för micke jobbarTack för hjälpen hihi <3


Nu ska jag vänta in micke som är på g från affären, så man får i sig lite käk ;)


Igår blev våran lilla älskling 5 MÅNADER!! Hjälp vad fort tiden går..Och mamman tog fel på dag när vi skulle vart på BVC vi skulle varit där 18/8 men jag hade fått för mig att vi skulle vart där 22/8..Fick en ny tid 20/9 haha ja ja så kan det gå när inte hövve är på ;)


 


Ovido - Quiz & Flashcards