Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg under november 2011

Av linn - 23 november 2011 11:37


* Dream,dream dream*



Det är onsdag kl slår snart 12, måste börja rensa ur skåp och packa lite mera.


Det blev inget BVC besök idag p.g.a Aimee är förkyld, stackars mammas hjärta.


OCH till det bästa av allt IDAG blir Aimee 8 Månader!! Och inte nog med det, imorse när hon lekte på golvet, så helt plötsligt satte hon sig upp alldeles själv för första gången och jag fick se det :D. Fy vad stolt jag blev då, nu har hon vaknat efter sin tuppis så det är dags för lite käk!


Puss hej och grattis till mamma och pappas tjej!!


 








Av linn - 21 november 2011 14:11


*MY precious* 


Ja det kan man ju säga att det blivit på lilla damen ;). Nu är hon överallt i marknivå,får flytta på allt hon kan komma åt när hon ålar iväg haha, underbart. Det är så härligt att få se henne utvecklas,rejsar runt i gåstolen och drar i stolarna, kan man limma fast dem i golvet så hon inte river dem över sig?..Nähä inte det inte , man får väll vara väldigt uppmärksam istället då haha ;).


En morgon när jag skulle ta upp henne för frukost, så hade hon satt sig upp alldeles själv, hon satt där tittade runt och såg allmänt nöjd ut, tills jag kom då blev det gnäll, är man hungrig så är man ;). Iallafall jag var helt paff stog bara och sa men, men...Haha det går ju så fort allting, men sen dess har hon inte gjort om det.Tråkigt men snart så sätter hon sig upp själv, sitta det kan hon ju redan, men det är det här att komma upp själv. Och på onsdag 23/11 då blir Aimee 8 Månader!! Älskade älskade unge, vad vi älskar dig det går inte att beskriva..!

Och snart snart snaaart så flyttar vi :D Vad jag längtar längtar läääängtar!!!!

Idag har vi varit ute på prommis i det fina vädret :) Nu håller jag på med middagen, köttet är i ugnen och potatisgratängen ska tillagas om ett tag.

Jamen dåså, då har man bloggat lite också!


Älskade Busis <3


   



 





Av linn - 17 november 2011 20:32



*Will u miss me when im gone?*


Känner mig iaktagen, det är en liten liten tjej som ligger och spejjar på mig genom spjälorna till sängen ;) Hon skulle ha sovit för ca 1.5 timme sedan, men hon tyckte annorlunda än mamma. Aja hon är ju nöjd i sin säng iallafall skönt det.


Vet inte vad jag ska skriva, det händer ganska lite men ändå mycket, Aimee är nu snart 8 månader gammal!!

8 månader kan ni förstå? För det kan inte jag...Men jag är lyckligt lottad som har min dotter. älskar henne mest i hela världen!


Vi ska flytta i slutet av dec början på jan nån gång, en 3a med uteplats. Aimee ska få eget rum stora tjejen, och jag kanske börjar må lite bättre, kanske...Vet inte vad det är, men känner en sån panik nästan hela tiden, beror på vad? Vet ej, men inte kul att känna så här iallafall, kanske borde låsa in mig ett tag och bara vara, stänga av mobilen och vara allmänt okontaktbar...Men det är ju också fel...GAH!!!!!!!!!


Less på skönsberg skiten också, man kan fan inte gå nånstans snart, ett under att man tar sig fram här förfaaan. Skönt man flyttar härifrån. Mest klagande men det skiter jag i ,tror jag ska börja skita i det mesta då kanske jag mår bra sen HA HA...!


Nää nu blir det snart criminal minds


Shot me in the head, puss och adjö!



 

Ovido - Quiz & Flashcards