Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg under februari 2012

Av linn - 22 februari 2012 13:31



*Forever U and I*


Nu var det väldigt längesedan jag bloggade!

Vi har inte haft internet sedan vi flyttade (förutom i mobilen) vad hade man gjort utan den?, men nu så är det igång igen.


Vi trivs jättebra här i nya lägenheten, mycket bättre än i Skb..MEN det finns ju ett minus här också..Vi har fått in MYROR! Uch säger jag bara, dem bor bakom listen i köket och ut i hallen, super äckligt!! Har skaffat myrdosor iallafall så nu ska dem förhoppningsvis vara borta inom 1-2 veckor.


Aimee då?

Jo hon växer och frodas, tog sina första steg 14/2, bättre <3 dags present går ju nästan inte att få ;)

Hon kan säga mamma, pappa, tack,hej.


Hon är så gullig när hon går sina små steg, man riktigt smälter och känner stoltheten, och mamma hjärtat bara växer och växer för varje dag som går! Hon är det bästa som hänt mig, det går inte ens att förklara hur glad och stolt jag är att VI har skapat denna lilla människa och få vara med i hennes utveckling, att få älska henne så som bara vi kan, det kan man kalla kärlek!


Hade Felicia här lördag till söndag

Hur mysigt som helst, och Aimee blev så himla glad när hon såg henne! Hon tittade på Felicia och sken upp som en sol och sa hej!! Vi lekte och busade, åt gotta och såg på film på kvällen. Sen när barnen sov mös jag och micke i soffan.


Men jag måste säga det, att ni flerbarnsföräldrar gör ett kanon jobb :) Själv skulle jag inte orka med att ha ett till barn ÄN, men det kommer säkert i framtiden! Mysigt att få låna andras barn, det är det, men ett till eget? Nää ;).


Firade Mia igår som fyllde år

Tack för det goda fikat och sällskapet!! <3


Det har TOK snöat hela förmiddagen men nu så har det klarnat upp och solen lyser. Ska äta lite lunch sen blir det en långpromenad i det vackra vädret.


Nu ropar micke att lunchen är klar, så bäst man sliter sig!!


Puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards