Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 7 december 2011

Av linn - 7 december 2011 22:33



*Jag älskar att det är vi*


Nu är det snö, massor med snö som virvlar omkring Helt underbart. Lilla är snorig stackarn, så det är inte så underbart, nu sover hon äntligen, var tvungen att sticka in handen under täcket och hålla den på hennes mage för att känna så att hon andades (hon sover så tungt, så det var inte så lätt att märka) MEN hon andas som tur är.


Har städat och stått i typ hela dagen, var ute och gick med micke och Aimee efter middagen, så himla skönt att röra på sig ibland ;), sen bakade jag en silvia kaka mums vad det är gott!. 


Kan inte fatta att Aimee blivit så stor, tiden går så fort (som jag skrev igår) men den gör ju det, vad kan jag göra åt det?! Jo INGENTING så klart, men det är underbart, och det är också så underbart att hon är så snäll och go för det mesta, ja hon har sina stunder men vad gör det?! Säg nån som är glad HELA tiden ;) Idag när jag stog och diskade så tyckte jag att Aimee var väldigt tyst, vänder mig om och upptäcker att hon är borta!! Hittade henne sittandes på v-rums golvet med mina tofflor i ansiktet...Stackars unge, det var ju ett under att hon inte svimmade ha ha..


Nu tänker ni alla säkert "Bra koll du har morsan" men vet ni vad? Det skiter jag i ha ha..Finns ingenting här hon kan ta död på sig själv med,självklart kan hon göra sig illa på nåt (Barn hittar det mest knasiga sätt att göra illa sig på),men vi har inte sån stor lägenhet heller att vi inte upptäcker att hon är "borta" efter flera timmar, man märker det på några sek då hon låter en massa annars ;)..Ha ha sådär fick ni era nojjiga perfekta jävlar!!


Nej nu ska jag försöka få min sjukling att somna om efter lite vatten, blöjbyte och tempkoll!


Puss o kram // Linn


Godnatt

     


Ovido - Quiz & Flashcards