Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 6 december 2011

Av linn - 6 december 2011 21:29

Eftersom att min så kallade älskade pojkvän stängt av internet för mig så bloggar jag från mobilen,så får se hur det går. Tiden går väldigt fort, för fort enligt mig, min lilla älskling är inte så liten längre,Nu sätter hon sig upp,kryper runt, och hon är snabb ena sekunden är hon vid dina föttermedans i nästa så har hon "kutat" iväg och är nästan i ett annat rum haha sötunge.Var och bytte Aimees julklapp förut så nu har hon fått nåt bättre ;) följde med Micke till sporthallen medans han tränade.Sen gick vi hem också fick vi besök av mamma och pappa en snabbis :) hmm nä man kanske ska göra sig en kopp teOch hoppa i säng!"Gör som guran och skaffa dig en kjol, det är bättre under Afrikas sol"Puss o kram // Linn

Ovido - Quiz & Flashcards