Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg under juni 2010

Av linn - 7 juni 2010 21:55

"When life is a pain, paint it pink"


Städningen:Blev lyckad, jag lyckades slita mej ifrån soffan till slut (som jag gick och satte mej i efter förra inlägget) ja jag vet, jag är lat det är verkligen ingen nyhet mycket man skulle behöva ta tag i egentligen t.ex rökningen den skulle jag behöva sluta med, sen skulle jag faktiskt behöva gå ner i vikt, men motivationen vart är den?! *Borta*.


Eftermiddagen:Bestod av ett besök till Mia m familj där det bjöds på middag, panerad torsk, potatis, sås och citron. Det var faktiskt rätt gott, då jag inte är så jätte förtjust i fisk så var det här väldigt bra gjort eftersom jag tyckte om det, JAG som har ratat allt med fisk i flera år, utom fiskgratängen mamma brukar göra ja och nu mattes panerade torsk (you go mannen) haha, sedan blev det kaffe och surr, deras granne kom in och fikade med barnen som lekte för fullt käkade glass och roade sig medans vi vuxna satt i köket och kaffesurrade haha. Efter dem gått hem gick vi upp och "donade" haha eller ja Mia donade medans jag och Felicia sjöng och hade oss haha hon är så söt, *En gång till,en gång till* Vi sjöng en sång om en bäbis som skulle sova och sen skulle bäbisen klättra i träden haha hel mysigt.


Nej nu ska jag gå in till mannen i det andra rummet med TV:n, lat sidan kom fram i mig igen ;)


Peace out och ta hand om er <3


2 underbara ungar som alltid kommer finnas i mitt <3

    


Av linn - 7 juni 2010 12:00

"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." / oscar wilde


Helgen: är äntligen över, inte för att jag inte gillar att jobba men jag har längtat till att få sova ;). Sov 2 h igår natt somnade runt 4 och klev upp runt 6 för att ta mig till bussen som tog mej till jobbet. Men det gick rätt bra faktiskt, vart piggare efter en stund  på jobbet, men när kl slog 16 PANG så vart jag dötrött igen, tyckte verkligen synd om min kollega då *Förlåt kollegan*. Men det gick ju bra ändå för kl 19 gick vi ju hem haha ;).


Idag: ska ägna dagen åt att städa och grejja, är ju ensam ända tills runt 19 ikväll då älsklingen är och jobbar. Rätt skönt ändå att vara ensam (när man har nåt man måste göra) ja som nu STÄDA haha, städar mycket bättre när jag är själv hemma, undra varför det är så?!


Hmm: Nää nu skulle jag vilja ha pengar och soligt väder haha då skulle jag få med mej nån ner på stan och käka glass ;).


Well have a nice day people <3


 





Av linn - 5 juni 2010 21:33

Summer is here and I love it


Nyss kommit hem efter en liten fika tur hos mia matte och barnen, det blev vaniljdröm med jordgubbar i toppat med choklad, hur gott som helst är det, och det är perfekt att äta i sommar värmen + att det inte innehåller lika mkt kalorier som glass (har jag fått för mej) haha.


Nu blir det till att kliva in i duschen för att sen slänga sig i sängen och sova, jobbar imorgon 08.00-19.00


Ha en underbar lördag kväll/natt + en underbart härlig söndag allihopa


Ta hand om er <3


Linn


 


Av linn - 5 juni 2010 17:14

Tänkte att jag skulle testa på att blogga här, och se vad fint jag fick till det ;p.


Så vad ha hänt den senaste tiden?!


Vi har börjat måla väggen i köket, det blir så  fint när det blir klart.


I Måndags hade jag Frida och Micke en grillning på Norra berget, surrade, gick runt och tittade, hade väldigt roligt :). Sedan åkte vi och släppte av Micke hemma, sen for jag och Frida ner till bion. Vi såg Sex and the city 2, den var väll sådär men jag skrattade iallafall några ggr ;) så lite bra var den ju.


Har umgåtts med Mia och barnen lekt surrat och haft oss.


Lisen var här förra fredagen och hjälpte till med början av målningen haha det slutade i katastrof för när vi började måla ramlade tapeten av ahaha. Klantigt men men så kan det gå när man är bimbo ;). Grabbarna gick och skulle köpa cola och jag och lisen började måla hahaha jaa som sagt det slutade ju i katastrof :O Men kul var det iallafall. När grabbarna kom hem igen hade Mickes nyckel fastnat i porten så vi fick inte ut den, ringde efter jouren som kom och fixade biffen så nu är allt frid och fröjd igen.


Nej nu ska jag gå och se om det finns nån mat man kan äta ;)


Peace out

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards