Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 9 november 2010

Av linn - 9 november 2010 19:34


*Somliga ljus brinner aldrig ut*


Ja som rubriken lyder så gör jag inte mkt annat för tillfället än att sitta och gäspa! Så jädrans trött, men kan ju bero på att jag gått och blivit förkyld IGEN känns inte som att det var länge sen sist jag var sjuk, aja det går över som tur är bara jag hade fått slippa denna hemska hosta jag fått hade det känts lite bättre iallafall...


Idag, har jag inte gjort så mkt, var till Mia och fika lite alltid lika mysigt. Varit hemma och tagit det lugnt, lagat mat korvstroganoff och potatis blev det här idag *mums* och sen ja inte mkt ska gå och slänga mej på soffan ett tag men först alvedon och hostmedicin!!


18+5 Puss o kram


 

Ovido - Quiz & Flashcards