Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Så där ja!

Av linn - 10 april 2011 23:44


*Utmana dig själv och du kan bli lycklig*




Det första du tvättar i duschen?
Håret :)
Gillar du kaffe?
Ja ibland så!!
Hur mår du just NU?
Dötrött...
Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
L.
Berätta om din senaste dröm.
Låg på BB och Sonja i big brother är sköterska, kommer in till mig och pussar mig på pannan hahaha...
Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
jadå det skulle säkert funka..
Vad vill du ha just nu?
Sööömn
Har du räknat till 1000 någon gång?
jaa?.
Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Slickar biter, vilket som ;)
Använder du smileys?
Jaa smileys är söta ;)
Har du träffat någon kändis?
Jo det har väll hänt
Gillar du keso?
Nej tack..
Vilken låt hade du sist i huvud senast?

bäbä vita lamm?

Hur många länder har du besökt?
Bara detta...
Är dina föräldrar stränga?
Nä dem är snälla!!
Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Nää jag är så höjdrädd så det skulle jag inte våga...
Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nej..
Brukar du hyra film?
Mjo händer väll...(inte ofta)
Var kommer du vara på Lördag?
Hemma och ha besök...
Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Ja via media ;)

Vad åt du till lunch?
Potatismos köttbullar och sås
Har du lockigt hår?
Ja när det självtorkar...
När grät du senast?
inte längesen
Har du gått in i en vägg någon gång?

nää..
Favoritårstid?
Alla...
Vem höll du senast i handen?
Aimee och Micke ;)
Sover du med TVn på?
Nää
Tycker du att du är gammal?
Man blir inte äldre än vad man gör sig ;)
Är du mörkrädd?
ja aaa
Gillar du ditt liv just nu?
ja det gör jag...
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
ja det har hänt...

Har du bra syn?
Tror jag måste skaffa brillor, men orkar inte haha
Var är dina föräldrar just nu?
Hemma och sover antar jag ^^
Vad har du på dig just nu?
pyjamasbyxor och linne
Vad var det senaste du köpte?
Våtservetter!!
Hatar du mer än 3 personer?
Nää
Använder du sushipinnar?

usch..
Äger du ett vapen?
beror väll vad man anser vara ett vapen ;)
Gillar du ditt hår?
inte speciellt...
Gillar du dig själv?
jodå lite iallafall ;p
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mamma
Hur ofta använder du MSN?
Aldrig typ...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn - 11 januari 2013 23:45


*Dancing in the dark* Ligger i soffan, tittar på tv och skriver här.  Igår var en rolig kväll, vi hade personalfest och idag har man mått som man förtjänat ;).Hade väldigt väldigt roligt och har inte skrattat så mycket på väldigt l...

Av linn - 8 januari 2013 19:36

    * Shit happens and life moves on*   Idag har vi varit på promenad jag och Aimee, sen sov hon lite mer än en timma. Då hon vaknade sprang hon till dörren och skrek tuuut (ut) Så vi tog och gick ut en stund så hon fick leka av sig. Sen gick...

Av linn - 7 januari 2013 15:21

    *I play in the middle*   En slapp dag har det varit hittills, vi vaknade runt 10.30! Upp och koka gröt, åt gröten och sedan gick vi ut och lekte jag åh Aimee.   Skallen bankar, fick väll för mkt sömn haha och lika trött för det är jag...

Av linn - 6 januari 2013 22:16

    *I am me, i cant be you*     Hela helgen har bestått av jobb, har varit så trött hela helgen, ett under att man orkat hålla ögonen öppna under passen.   Men ja trött, det är jag ju jämt och ständigt, finns ingen ork till nåt nästan,...

Av linn - 1 januari 2013 13:03

  *God ny fortsättning*     Så är året 2012 över och 2013 börjar sin vandring. Undrar vad det detta år har att erbjuda, en massa roligheter hoppas jag på, men vi i min familj börjar året med begravningar. Farmor begravs på torsdag, en...

Ovido - Quiz & Flashcards