Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av linn - 8 januari 2011 23:15


*Love me,hate me,join my life*


Lördag kväll och har tråkigt,men ska ändå hoppa i säng snart..Haha vad tråkig man blivit egentligen,men är väll så när man ska ha barn..Blir säkert roligare sen höhö!


Igår var jag över till Mia m familj och åt middag med dem,sen busade jag lite med Felicia och såg på film (Sammys äventyr) och hon var så söt och satt och berättade vad som skulle hända, också spelade jag supermario med Matte haha skitkul för jag är bäst ^^...Såg sen film med Mia och Matte (Ticking clock) den var ganska bra faktiskt åt en massa gott och hade mysigt, Och jag fick en hel soffa för mej själv så mia och matte fick trängas i den andra ( Visst är dem för underbar).


Idag har jag bara latat mej, egentligen så skulle jag städa bort julen och så men det blev en lat lördag ist så tar det imorrn då. (Jag ljög på facebook) skrev ju där att jag skulle städa bort julen men det blev ju som sagt inte så,men vem bryr sig egentligen?! Sitter med Micke i telefonen,han är ute och går men är nog snart hemma så då kan vi gå och sova tycker jag..Vi började ju även att kolla på en film förut (conviction) men vi såg aldrig klart den för det vart så långtråkigt haha..


Nej nu ska jag gå och lata mej framför tvn en stund + att jag måste vila ryggen för den värker *suck suck*


Ha en mysig lördag kväll/natt


puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards