Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av linn - 19 februari 2011 15:08


*Live in pain, you will live longer*


Frustrationen stiger, börjar bli så less på att svettas hela tiden, ja jag vet att det går över med tiden men just nu just idag har jag ingen lust att SVETTAS...Och jag har rätt att klago grina!!


Nyss duschat och badat, tagit hand om mig själv, kul att nästan vara genomsvettig och behöva duscha om bara för att  man ska få på sig kläder!? NEJ!! Då kommer jag inte få göra annat än att stå i duschen hela dan...Mm jag är sur nu, det skulle du också vara..


Över till nåt roligare!


Ikväll blir det till att åka till Linda och passa lilla Felicia som börjar bli stor nu..Tiden går bra fort!


Nej nu ska jag torka håret och svettas lite till haha!! Man vill ju inte gå ut i det här kalla vädret och få skalle inflammation eller nåt haha!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards