Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av linn - 8 juli 2011 20:54



*Come dance the night away*


Satt och kollade Harry Potter på 3an när det plötsligt slog mig att jag skulle göra mej en kopp cappuccino och sätta mej på balkongen för att blogga lite istället.


Sagt och gjort, värmde vatten i en kopp, hällde i cappuccino pulvret och sist men inte minst Socker..Gick ut på balkongen och satte mej, kolla runt på facebook, lyssna på grannar som förfesta innan GF (Gatufesten) lät så när man hörde dem snacka iallafall, rätt lyhört här i området haha iallafall, tog en klunk och höll på spy...Hade hällt i alldeles för mycket socker, det var så sött att smaklökarna drog ihop sig..Nää men nästan usch och fy det var hemskt!!


Just ny lyssnar jag på ett par andra grannar som gormar och har sig, en dotter som tjaffsar med sina föräldrar tror jag, inte på svenska så fattar inte vad dem säger, men dem låter arg iallafall..Jaa intressant info va?! ;) Tonårstrots FTW, tror nån åkte på en sveda över kinden :/....


Stackars micke är superförkyld feber och elände vett ni hua, jag var så för några dagar sen men nu börjar jag bli mycket piggare, bara lite hosta kvar för mig, Aimee är lite snuvig och hängig fortfarande men på bättringsvägen hon också!! Nu är det bara micke som ska bli frisk.


En helkväll i skönsberg: Festande ungdomar, en unge som cykla omkull och tonårstrots till tusen! Ja säger då det, tur det är ett par år kvar för en annan ;).


Hoppas ni har en underbar kväll/natt fest eller ej nu säger jag tack för mig!


 



 




Ovido - Quiz & Flashcards