Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av linn - 17 augusti 2012 22:39


Bra längesen jag bloggade nu och mycket har hänt! Plus att jag skulle lagt mig för över en timme sedan men jag blev så sugen på att blogga ;)


Ligger just nu i sängen och bloggar via telefonen, så ligger gör jag iallafall ;) hoppas det fungerar bra med denna appen nudå !


Hmm få se.. Jaa vet ni vad? Det händer så mycket men ändå nästan ingenting känns det som.


Ja iallafall så trivs vi jättebra här i Johannedal, grannarna är jättebra, och så snälla som står ut med oss ;)) Aimee är blyg och håller sig mest i bakgrunden men jag tror hon börjar slappna av mer och mer, snart så förhoppningsvis leker hon bra med Enya och Thilo som är i hennes ålder! Hon grinar mest när dem är i närheten av henne tråkigt men sant :/ dem tycker nog att hon är lite knasig ;) men det vänder nog snart när de lär känna varandra mer :).


Skönt är det iallafall att bo så bra som vi gör alldeles vid en lekpark och som skrivet att det finns barn i Aimees ålder.. När Aimee väl slappnar av och leker kommer det bli superbra


Aimee har börjat på förskola som man så fint säger nu förtiden, och det går superbra :). Hon börjar mer riktigt till veckan då vi hade inskolning förra veckan och denna.


Vi är förkylda men börjar gå mot bättringsvägen, iallafall jag och Aimee ,Micke han blev dålig igår men tur det går över som skrivet haha..


Nej nu ska jag knoppa, jobb imorrn 8-20 puss och Gonatt solskatt <3


Ovido - Quiz & Flashcards