Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Måndag!

Av linn - 8 november 2010 14:54


*Det är lika lätt att älska, som det är att såra*

 

Ja så var det måndag igen då! Tänk vad veckorna går fort ändå.

 

Helgen har rullat på rätt bra mest tagit det lugnt, jag och Micke var ner på stan i fredags och handlade en väggljusgrejj haha kommer inte på vad det heter just nu. Sen tog vi det lugnt, lagade mat, tände massa ljus och bara mös <3

 

Lördagen bestod utav städning typ hela dagen, sedan på kvällen gick jag till Mia där det bjöds på räkor, kex och olika bredbara ostar *mums* ja fast jag äter ju inte räkor men resten var gott och sällskapet var härligt. Film blev det ju förstås också senare på kvällen The Hole hette den rätt bra, men jag gillar inte Clowndockan som var med haha men kanske beror på att jag varken gillar clowner eller dockor som ser läskiga ut...

 

Söndagen då låg jag hela dagen, mådde inte alls nå bra, fick inte behålla det jag åt utan det ville bara komma upp igen *Blä* huvet värkte och halsen var tjock ja så kan det vara ibland också, sen har jag fått en helsikes hosta nu också hoppas bara den går över snart!!

 

Idag Måndag så är jag hos Mia, var med hundarna imorse när hon gick på dagis och uträttade lite ärenden, sen fikade vi med Linda och Ullis då hon kom hem. Slappat lite i soffan framför Nanny Mcphee också, mycket mycket bra film måste jag säga helkul fastän det kanske är en barnfilm men det gör inte mig nånting!! Nu är det dags för dagishämtning så jag ska bara vänta på att Mia och Lilla fisen kommer hem, sen ska jag gå hem till mig och dona lite och laga mat hihi..Nu är den stora tjejen hemma :) Och jag ska ta och avsluta.

 

Ha en bra måndag allihopa 18+4 Puss o kram <3

 
 
Marie

Marie

9 november 2010 06:45

Älskar dig oxå gummzan

http://mariescorner.bloggplatsen.se

 
vicky

vicky

9 november 2010 15:11

Men lillgumman!! Ska du ha bäbis??!! :) Grattis så jättemkt!! Å kul att du kikar in på min blogg :) Hoppas allt är bra med dig och går bra med bäbisen i magen! Kram :)

http://tickis.blogg.se

linn

9 november 2010 15:29

Jaa, tack så mkt :), ja men det är klart man läser när du länkar den till Fb, man blir ju nyfiken på vad du gör nuförtiden hehe :) Hoppas allt är bra med dej också :) Kram

 
Ida

Ida

9 november 2010 23:35

Se upp för att äta olika ostar. Inte bra för bebisen, men det visste du säkert redan ;)

http://anemonee.blogg.se

linn

9 november 2010 23:45

Jaa det vet jag :) Äter bara sånt jag är säker på nu förtiden :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn - 11 januari 2013 23:45


*Dancing in the dark* Ligger i soffan, tittar på tv och skriver här.  Igår var en rolig kväll, vi hade personalfest och idag har man mått som man förtjänat ;).Hade väldigt väldigt roligt och har inte skrattat så mycket på väldigt l...

Av linn - 8 januari 2013 19:36

    * Shit happens and life moves on*   Idag har vi varit på promenad jag och Aimee, sen sov hon lite mer än en timma. Då hon vaknade sprang hon till dörren och skrek tuuut (ut) Så vi tog och gick ut en stund så hon fick leka av sig. Sen gick...

Av linn - 7 januari 2013 15:21

    *I play in the middle*   En slapp dag har det varit hittills, vi vaknade runt 10.30! Upp och koka gröt, åt gröten och sedan gick vi ut och lekte jag åh Aimee.   Skallen bankar, fick väll för mkt sömn haha och lika trött för det är jag...

Av linn - 6 januari 2013 22:16

    *I am me, i cant be you*     Hela helgen har bestått av jobb, har varit så trött hela helgen, ett under att man orkat hålla ögonen öppna under passen.   Men ja trött, det är jag ju jämt och ständigt, finns ingen ork till nåt nästan,...

Av linn - 1 januari 2013 13:03

  *God ny fortsättning*     Så är året 2012 över och 2013 börjar sin vandring. Undrar vad det detta år har att erbjuda, en massa roligheter hoppas jag på, men vi i min familj börjar året med begravningar. Farmor begravs på torsdag, en...

Ovido - Quiz & Flashcards