Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av linn - 20 augusti 2010 00:51

Sitter på jobbet och har bara 6 timmar kvar =)


Har ingenting att göra för tillfället, blir sömnig av sovande andetag men det går bra som tur är att hålla sig vaken =) Och efter inatt får jag semester i några dagar hihi..Rätt lyxigt ändå var ju nyss ledig 6 dagar också.


Sitter och lyssnar på grannens fotsteg i taket ganska avslappnande faktiskt


Imorgon fredag då ska jag få brownie som Mia bakat *mums* ska dit och vara med älskade trollungen Felicia medans resten av familjen drar en sväng på Selånger marknad.


På lördag vankas det selånger marknad för mej och micke på dagen och mys på kvällen hihi.


Nä ska koka lite nytt kaffe och se om det finns nåt bra på tv och glutta på en stund


Jag vill berätta,Jag vill berätta nu...Men jag kan inte för då kommer allt att bli så fel


Ovido - Quiz & Flashcards