Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av linn - 23 augusti 2010 12:53



"Tonight tonight, I´m gonna make it happen"


          

Ja nu har man semester i några dagar, =) får se vad man   hittar på för skojj under ledigheten.


Var på Selånger nästan hela helgen, alla dagar utom i fredags men jag tyckte inte att det fanns nåt speciellt där, å andra sidan var det ca 3 år sen jag var där sist dem kanske hade bättre grejjer då?! Ja jag vet inte alls kommer inte ihåg ,men då var man ju mest där på kvällen o sprang hehe.. Vi var ju mest på tivolit jag och micke o vann hammare hahaha, vilken tur att barna sinnet sitter kvar ett tag till ;) och även att jag blev taffsad på :O Haha men det var ju inte med flit det vet ju jag också hahaha..En liten tjej gick med armarna utåt och jag vet inte vad hon gjorde men hon råkade komma åt mitt bröst haha scary...(Men för livet) Nää jag bara skojjar.


Har varit och fikat hos Mia och barnen,surrat och busat hihi..


Idag börjar skolorna och jag hoppas att det gick bra för dej idag Mickan..Ojoj vad tiden går tänk att du redan går i 8:e klass <3


Nää nu ska jag ta och göra lunch, Stuvade makaroner och köttbullar, det är nånting jag längtat efter i flera dar haha


Ha en bra start på veckan godingar


Puss o kram



 





Ovido - Quiz & Flashcards