Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 2 september 2010

Av linn - 2 september 2010 01:51



"Jag vet vad jag har, när jag har vad jag vet"

 

 

Sitter på jobbet och filurar mej, försöker komma på nåt att göra så tiden går lite fortare, fast det är ju mysigt också att sitta vaken på natten och filura för sig själv men ibland kan det bli lite långtråkigt också fast det brukar ju inte hålla i sig så länge.

 

Var hem till familjen och hälsade på i helgen mysigt värre, på lördagen var jag och petter (lillebror) hem till Mia m familj och såg film och myste på. Vi såg på The grown ups skit bra film faktiskt skrattade väldigt mkt. Fikat och grejjat med mia och barnen.

 

Varit och träffat Michaela också och det kan jag lova att det var längesen men trevligt var det och roligt hade vi med mkt skratt. Oh lillgrabben han har blivit stor han sötisen :)! Träffade ju även mamma hennes oh lika kul var det =), sen passar jag på att tacka Vickis och mia att jag fick åka med er hem *Tack så mkt sötisar i efterskott hehe*

 

Nu så ska jag vänta in tidningen den borde komma när som helst nu och skrämma slag på mej som vanligt sen blir det till att läsa och dricka kaffe som en riktigt vuxen människa *host host harkel* haha..

 

Ska även passa på att Gratta Ida och Tony till eran Loke äntligen är han här så glad för eran skull =) Ha det bäst nu!!!

 

Och med detta så säger jag: Tidningen har kommit jag flög nästan av stolen när den small ner i brevlådan så nu Kaffe och tidningsläsande! Hoppas det hänt nåt spännande

 

Puss o kram

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards