Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 30 september 2010

Av linn - 30 september 2010 01:35



*Jag är den jag är och jag har det jag har*

 

Så trött och har en huvudvärk som vägrar släppa den har suttit i ända sedan jag vaknade, men inte många timmar kvar nu bara 5 =).

 

Sitter och väntar på tidningen så har man nåt att läsa, tänkte uppdatera en sväng nu när man ändå sitter vaken hela natten =). 

 

Var ut till Lisen en sväng i söndags och lämnade lite kläder åt henne fikade brownie m kaffe och surrade en stund,mysigt. Sen åkte jag hem och började med middagen till mej och micke som bestog utav kött,pommes och pepparsås med sallad gott gott, sen lite senare på kvällen så packade jag nattväskan och begav mej bort till Mia då jag skulle sova över där tills på måndag. Och var där hela dagen tills sena kvällen myspys var det även fast vi var väldigt trötta, fikade med Jeanette och Ullis på dan och hade väldigt trevligt.

 

Igår var jag hem till mamma och pappa då Petter (lillebror) fyllde 17 år, kan ni tänka er vad tiden går snabbt..Stackarn fick "jobba" på skolan hela dagen och kvällen var hemma vid 21 tiden . Men vi firade han fastän han inte var hemma ;) Moster m familj kom och hälsade på så vi fikade med dem och så. Dem for en stund efter att petter kommit hem så det blev ett litet firande ändå hihi..

 

Nej nu måste jag lägga ner det här huvudvärken tar kål på mej men har uppdaterat lite iallafall. På återseende..

 

Puss o kram godingar

Ovido - Quiz & Flashcards