Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av linn - 14 maj 2011 19:34


*Du är den jag lever för*



Så sitter man här, dagen efter fredag den 13e, och ja jag överlevde dagen, ingen speciell otur hade jag heller ;)


Idag har det regnat och regnat och regnat, ja det har ju regnat hela natten också. Tror att det är uppehåll nu faktiskt men fortfarande supergrått och trist ute så antar att det kommer mera ;).


Jag och Aimee tog en tripp bort till Mia förut, åt lite sen lunch, drack kaffe och surrade, mysigt att träffas igen då vi inte setts på ett par dagar, och fy vad Felicia hade växt haha hon blir bara större och större för varje dag som går sötnöta.


Hon förklarade även för oss att bäbisar inte får dricka coca-cola, det är bara stora barn, vuxna och riktiga människor som får det hahahah jaa jag säger ju att hon är söt, underbara gounge


Sen mötte vi upp pappa Micke och gick ner på willys för att handla till middagen och eurovision song contest som vi ska bänka oss framför kl 21.00 Gjorde även godaste köttfärsåsen hittills till middag kan jag lova!!


Nej nu blir det till att ta tag i disken och sen göra dipp, för ikväll blir det ostkrokar med dipp *Mums* ha en bra och rolig kväll alla vad ni nu ska göra



   

Puss o kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards