Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av linn - 15 maj 2011 13:30



*Because we love you*


Eurovision song contest 2011 var väll ingen direkt hit må jag säga. Roligt var iallafall att vi Sverige kom på 3e plats :) Det var ju ett par år sedan vi hamnat så bra, så ja grattis till oss.


Azerbaijans bidrag må jag säga var en värdig vinnare ändå, då dem hade ett bra samspel och fint uppträdande, låten var rätt bra den också så här i efterhand.


Igår tyckte jag allt var dåligt, men det är bara för att ESC var en ren besvikelse i år, det är min mening. Men ja Grattis till 1a platsen Azerbaijan!! Trots besvikelsen så tyckte jag att det var rätt spännande ändå i slutet, litet hopp fanns ju om att Sverige skulle få hålla i ESC 2012 men är ändå nöjd som sagt.


Idag har vi inte gjort nånting typ, lilla damen har ätit, skrikit och sovit, mest hela tiden ;) Nu är det dax att väcka upp henne igen för att ge mat, sen blir det ett bad. Micke börjar jobba kl 16 så jag och Aimee ska gå bort till Marie och barnen för att umgås med dem,äta lite middag och sen se på film ikväll.


Missar BB live så jag skänker min tanke och röst till Simon "björnen" Danielsson!


Nu dax för lite nytta...


 

Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards