Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av linn - 19 juni 2011 10:26


*Min stora kärlek*


Längesedan nu! Vet inte vart jag ska börja, men svamlar ihop lite ;)!


Lillan hon växer så det knakar, nu väger hon 4840 gram ca 59 lång! Hon utvecklas hela tiden och det är så underbart att få vara med om detta. 15/6 kom hennes första skratt, tror ni inte jag höll på dö av stolthet?! Vart så till mig att jag skrämde henne stackars mammas älskling, men sen vart hon glad igen efter vi kramats och myst


Har myst en massa med tant Mia och barnen,sett på film ätit god mat och en massa mer..


Träffat tant Lisen och shoppat, ätit på källarkrogen,myst och en massa mer...Har även hunnit med en krogrunda ;) Då såg jag ut så här...


 

Hahahaha jaa roligt hade jag/vi!


Aimee var då hemma med pappa sin


Just nu är Pappamicke på väg till Sättna för där är det Dragracing så han och pappafarfar for dit :) Jag sitter här och Aimee sover, ska ta och städa undan från igår (För då var jag lat efter middagen ;))


Igårkväll var det filmmys hos Mia, väldans mysigt och trevligt! No string attached var det vi såg, rätt bra faktiskt :)!!


 
  

Ja som sagt, det blev ett lite svamligt inlägg men det får ni ta ;)! Nu ska jag gå och göra lite nytta medans lillan sover!


Ja vi får väll se när nästa inlägg kommer ;)!


Puss o kram!





Ovido - Quiz & Flashcards