Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av linn - 21 juni 2011 21:52


*This is love! come and join me*


Idag har jag varit så trött att jag knappt orkat med mig själv! Tur att man har lillan som man kan kramas ocg mysas med när det är så..Mammas älskade hjärta, micke slutade tidigare idag så det var skönt, blev lite vila men tröttheten ville icke släppa!!


Förrns nu ikväll! Då blev det diska och plocka, bada liten tös som nu ligger i sin säng insmord och nyäten!! Nu hoppas vi bara att hon somnar snart ;) Men annars får hon somna i mamma eller pappas famnen, förmodligen min ;) För pappa får springa i tvättstugan tihi...!


Ja nää annars har det inte hänt så mycket mer idag! Middagen bestod utav Pizza för jag orkade verkligen inte laga mat idag, energin fanns inte där..Så tacka onlinepizza och hemkörning det gör jag såna här dagar!


Nu vill jag ha sol imorrn OK?!...


Puss och kram


 

Sov gott och godnatt  Sverige!!




Ovido - Quiz & Flashcards