Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Kaffe!!

Av linn - 25 september 2010 20:43



"It´s nothing wrong with an ordinary life"


Sitter och försöker komma på vad som har hänt senaste tiden,kollar facebook titt som tätt samtidigt som jag försöker att uppdatera bloggen. Hur kan det ha blivit så att en internet sida är så himla intressant?


Det första man gör när man vaknar är att slå på datorn och logga in på FB bara för att se om man fått några kommentarer eller om nån har uppdaterat statusen, sen sitter man titt som tätt hela dagen och glor på FB typ haha jaa herregud, snacka om beroende framkallande! För det sista man gör innan man slår av datorn för natten är att logga in och kolla FB... Så är det iallafall för mej jag kan ju inte tala för er andra ;)


Var ut till Linda och hennes familj för några dagar sedan, alltid lika mysigt (synd att det inte händer så ofta nu för tiden :/) Men det får vi ta och ändra..


Umgåtts med Mia och barnen det har ju kommit en ny familjemedlem hem till dem, Omega en rottis tik bäbis, såå himla goo och vacker, Sirina är så försiktig med henne ser så himla roligt ut när dem leker haha gullisar! Sirina blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går stora voff tjejen! 


Så underbart att umgås med Mia och barnen Felicia är så stor nu, underbara gullungen, Mikaela blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går underbara stor tjejen! Mia, Du är underbar,duktig,stark,bra och en massa mer. Älskar er <3<3<3<3<3<3<3


Igår var jag hem till Lisen och umgicks med henne och Linda Helt underbart tack för en mysig dag/kväll tjejer. Vi åt tonfisk röra på rostad macka och surrade massa, senare när Linda åkt hem fixade Lisen middag till oss 2, ja tiden går bra fort när man har roligt var ju meningen att Linda också skulle käka middag, men vi surrade bort tiden och vips så var hon tvungen o fara hem. Men det kommer ju fler gånger ;).


Vi åt potatis,köttbullar, beasås och svamp Mkt gott, efter maten satte vi oss i soffan och slöade framför datorn en stund innan det var dags för mej att åka hem.


Idag var jag och älsklingen ut till media markt och köpte en ny kaffe bryggare, snacka om kärlek vill jag lova det är nåt jag längtat efter länge nu. Perkulator kaffe är inte det godaste vill jag lova, inte hemma hos mej iallafall så jag har inte kunnat dricka kaffe hemma på läänge.   Men nu äntligen..


Var till citygross och handlade mat också + att jag fick nya kaffekoppar YEY

4 av varje <3


Puss o kram på er godingar!


 

     







 
 
Marie The one and only!!!

Marie The one and only!!!

25 september 2010 23:07

Men men men
Nu blev ju kinderna våta...

http://mariescorner.bloggplatsen.se

 
Marie The one and only!!!

Marie The one and only!!!

26 september 2010 14:33

MEN vart är resten av min kommentar?????????

http://mariescorner.bloggplatsen.se

 
Kamilla

Kamilla

28 september 2010 07:29

Hej vännen! Härligt höstig din blogg har blivit!! :-) Jag vet inte om jag är hemma i helgen... Är det bra väder (om det inte är driv-is) så far vi och fiskar. Men ni kan ju följa med? Om ni gillar att fiska? Pussah!!

http://kamillaveronica.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn - 11 januari 2013 23:45


*Dancing in the dark* Ligger i soffan, tittar på tv och skriver här.  Igår var en rolig kväll, vi hade personalfest och idag har man mått som man förtjänat ;).Hade väldigt väldigt roligt och har inte skrattat så mycket på väldigt l...

Av linn - 8 januari 2013 19:36

    * Shit happens and life moves on*   Idag har vi varit på promenad jag och Aimee, sen sov hon lite mer än en timma. Då hon vaknade sprang hon till dörren och skrek tuuut (ut) Så vi tog och gick ut en stund så hon fick leka av sig. Sen gick...

Av linn - 7 januari 2013 15:21

    *I play in the middle*   En slapp dag har det varit hittills, vi vaknade runt 10.30! Upp och koka gröt, åt gröten och sedan gick vi ut och lekte jag åh Aimee.   Skallen bankar, fick väll för mkt sömn haha och lika trött för det är jag...

Av linn - 6 januari 2013 22:16

    *I am me, i cant be you*     Hela helgen har bestått av jobb, har varit så trött hela helgen, ett under att man orkat hålla ögonen öppna under passen.   Men ja trött, det är jag ju jämt och ständigt, finns ingen ork till nåt nästan,...

Av linn - 1 januari 2013 13:03

  *God ny fortsättning*     Så är året 2012 över och 2013 börjar sin vandring. Undrar vad det detta år har att erbjuda, en massa roligheter hoppas jag på, men vi i min familj börjar året med begravningar. Farmor begravs på torsdag, en...

Ovido - Quiz & Flashcards