Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av linn - 12 mars 2011 04:57


*Bitch u make me smile*


GÄÄÄSP!! Ja nu börjar det kännas att man sov dåligt igår och snart varit vaken hela natten, men snart går man hem :) Hoppas på bättre sömn efter den här natten, vet ju iallafall varför jag sov dåligt efter den förra... Sen är man ju inte ensam vaken inatt iallafall, skönt med sällskap tycker jag!

 

Hade en speedad bäbis förut (eller man skulle iallafall kunna tro det ;)) så som den ill* levde rövare, men som skrivet i förra inlägget det kanske är en VIlde ;)...

 

Längtar till förlossningen (när det är klart) så vi får träffa vårat lilla mirakel, samtidigt längtar jag inte till själva förlossningen för är så rädd om det blir kejsarsnitt får nästan panik när jag tänker på att nåt kan gå fel.., jag vill ju föda vaginalt..MEN jag vet att det säkert kommer gå bra hur som helst, men lite skrajj får man väll vara?! Ja tänk att vi snart är där! <3

 

Ja det är inte bra att sitta och tänka för mkt på nätterna hehe men men..

 

Mörkt är det ute också + kallt brr..kan inte den här vintern vara slut nu INGE MERA SNÖ TACK!! Vill ha vår med tussilagon och värmande sol...

 

2 timmar och 50 min kvar nej nu blir det till att göra någon nytta ;)

 

puss på er godingar!!

Ovido - Quiz & Flashcards