Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av linn - 14 mars 2011 02:25


*This is just the beginning*


Sista natten jag jobbar nu och det känns väll så där. Nog för att det ska bli skönt att gå hemma och dra fötterna efter sig ett tag innan bebis kommer så  missförstå mig rätt ;) men jag kommer sakna jobbet och dem härliga kollegorna! Ja för det är ni, super härliga allihopa!! Det är så roligt att fått lära känna och jobba med er alla, ni är guld värda ska ni veta. Det ni gör varje dag går inte att beskriva...Ni är såna omtänksamma, snälla, underbara,knasiga och superduktiga personer! Tack för den här tiden, ni är en del av att mitt självförtroende vuxit och det tackar jag er för <3

 

Men bara för att jag är hemma betyder det ju inte att ni blivit av med mig ;) Så tro inget annat haha!

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards