Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av linn - 1 januari 2013 13:03

 


*God ny fortsättning*

 

 


Så är året 2012 över och 2013 börjar sin vandring. Undrar vad det detta år har att erbjuda, en massa roligheter hoppas jag på, men vi i min familj börjar året med begravningar.


Farmor begravs på torsdag, en vandring så fin hon får göra.


Tårar på kinder som säger farväl, men vi vet att du vill oss alla väl. Nu får du vila, du var väldigt go, sov så gott i lugn och ro. <3


En arbetskamrat till mina föräldrar begravs dagen efter, det är tragiskt vad många liv 2012 tagit.. Sov så gott <3


Så var det det här med fortsättning, inga löften kommer jag ge, jag kommer bara att göra saker och ting i min egen takt, ska försöka att bli mer social iallafall, men det är ett försök inte ett löfte haha.


Aimee hon är i en väldigt rolig ålder må jag säga, hon gör som jag sagt tidigare nya saker varje dag. Idag t.ex sa hon pläpple hur sött som helst :). Typkiskt (typiskt) säger hon också till och från och ja en massa ord. Hon är så underbar <3


Nyårsaftonen jobbade jag 07-19 sen var det hem till mamma och pappa som gällde, fick god mat och god efterrätt i magen. Vi for sen till min moster och hennes karl för att se på fyrverkerierna från deras balkong, det var sån dimma att man inte såg nåt, men mysigt var det iallafall :)!


Nu ska man snart slänga i sig lite lunch innan man beger sig på ett jobbpass 15-19 :)


Så god fortsättning på er alla och ha en fin första dag på 2013





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards