Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av linn - 11 januari 2013 23:45




*Dancing in the dark*


Ligger i soffan, tittar på tv och skriver här. 


Igår var en rolig kväll, vi hade personalfest och idag har man mått som man förtjänat ;).Hade väldigt väldigt roligt och har inte skrattat så mycket på väldigt länge, vi åt god mat drack gott och spelade spel, Med andra ord och charader. Hur kul som helst! Senare blev det singstar, och en massa mer dricka ;), tack för en underbart rolig kväll.


Legat hemma hos mamma och pappa hela dagen, vaknade på soffan hos dem kl 10 imorsse (still drunk, haha) gick på toa och kissade typ flera liter sen la jag mig i lillebrors säng och sov fram till 14.30 Haha fy faan säger jag bara, hade glömt bort hur dåligt man kan må dagen efter, men det var det värt!


Nu är jag hemma hos mina älsklingar och slappar i soffan. Imorrn blir det att mysa och ta det lugnt, börja plocka bort julen nu när man börjar få orken tillbaka ;).


Snart sovtime!


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards