Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av linn - 8 januari 2013 19:36



* Shit happens and life moves on*


Idag har vi varit på promenad jag och Aimee, sen sov hon lite mer än en timma. Då hon vaknade sprang hon till dörren och skrek tuuut (ut) Så vi tog och gick ut en stund så hon fick leka av sig. Sen gick vi in och badade och åt äggmacka som mellis.


Det blev pastagratäng till middag, ganska gott faktiskt och det gick hem hos karl och dotter.


Pratade med en av dem bästa för en stund sedan och hon ställde en rätt så smart fråga till mig... Är det inte dags att ta sig ur den här ensamhetsbubblan nu?

Och jo det är ju det, men orkar jag? Usch jag vill ju vara den där personen igen som är social,man är ju snart eremit haha....


Jag skriver inte för att jag vill ha folk som tycker synd om mig eller säger men stackare såhär kan du ju inte må..Jag skriver för att jag känner för det, för att jag måste få ur mig nånstans.


Men nu ska jag dra mig tillbaka och slöa i soffan tills karln komma hem!..


<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards