Tro inte på alla andra, tro på dig själv och skaffa din egen uppfattning om saker och ting!

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av linn - 6 januari 2013 22:16



*I am me, i cant be you*

 

 


Hela helgen har bestått av jobb, har varit så trött hela helgen, ett under att man orkat hålla ögonen öppna under passen.


Men ja trött, det är jag ju jämt och ständigt, finns ingen ork till nåt nästan, jag försöker och jag gör det jag ska, men jag skulle vilja göra allt med mycket mera glädje. Glädjen orkar jag inte ta fram när jag är så här trött, den finns liksom inte där, visst missförstå mig rätt, jag är glad när jag gör saker t.ex varje dag med Aimee och min älskade karl, men jag vill ha mer mera glädje, jag vill orka mera men det gör jag inte..


Jag bara gnäller och tjatar och skäller, det känns inte bra, inte bra alls. och nu sitter jag här i klagandes stund och skriver skit på nätet haha men vem bryr sig,,Egentligen?


Jag orkar inte ens umgås med folk, jag försöker höra av mig, men det räcker inte hela vägen fram. Jag vill verkligen orka!!...


jaja slutgnällt, dags att vänta in gubben, sen sova. Man kan ju hoppas på en gladare människa efter en nattsömn ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards